Kde získat levné PR články
Datum: 4 října, 2015 od
Zpětné odkazy z kvalitních webů jsou nezbytností pro každého majitele internetových stránek. Jednat se může jak o eshop, tak i o nerůznější magazíny a jiné weby. Získat je dnes lze hned několika způsoby. Podívejme se přehledně na možnosti, které se nabízejí.
Placla a její nabídka
Poměrně častou volbou mnohých zájemců o PR články je portál placla.cz. Jde o stránky, na nichž se setkávají inzerenti s blogery. Spodní hranice ceny za článek se pohybuje od 250 korun nahoru. V ceně je samozřejmě práce blogem se sepsáním a publikací textu a také 30 % provize systému placla. Jako nástroj je placla vynikající v případě, že hodláte do článků investovat hodně peněz a nevadí vám drahé články. Pokud ale chcete kvalitní levnější články, vyplatí se shánět jinde.
Levnější stovkomat
Jestliže chcete levné reklamní články v požadované kvalitě na zajímavých blozích, můžete vyzkoušet stovkomat. Tady seženete PR články za 150 korun včetně sepsání. Nabídka webů je ale na rozdíl od placly poněkud omezená. Najít ale můžete i ty kvalitní s konkrétním zaměřením a solidní návštěvností. Platíte 100 korun blogerovi a 50 korun má z každého jobu stovkomat.
Copywriting.cz a jeho možnosti
Nechat si sepsat a publikovat PR článěk můžete i prostřednictvím systému copywriting.cz. Tady je ale nabídka kvalitních webů vcelku žalostná a většinou se jedná pouze o stránky, které vám nic nedají a mají minimální návštěvnost. Samotný systém je spíše vytvořen pro možnost získání sepsaného článku dle zadání.
Webtrh a hledání svépomocí
Levnou volbou s trochou více práce je webtrh. Pokud si zadáte inzerát tady, nevyjde vás to na nic a určitě se vám někdo ozve. Pravda je ale taková, že se odpověďmi budete muset probírat a pečlivě volit weby, na kterých si necháte váš PR článek zveřejnit. Rozhodovat se budete především podle nabízené ceny a také podle toho, jaké má web ranky a také logicky návštěvnost. Tu si nechte rozhodně doložit greenem z GA. Jinak lze také články shánět přímo na webech individuálně, nicméně tato varianta je maximálně časově náročná.
Pokud k budování odkazů využíváte PR články a to nejen přes Placlu, tak přidávám tip na online monitoring skutečného umístění článků na webových adresách, včetně kontroly odkazů v článcích. Můžete zdarma vyzkoušet na evidator.cz